آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ایران شوک
۲۴

راز 6 دزد خانه های ویلایی در قوطی گاز اشک آور

پیدا شدن قوطی گاز اشک آور سرنخی برای لو رفتن مشخصات دزدان گاوصندوق خانه های ویلایی در رشت شد.

کارآگاهان پس از دو سرقت مشابه گاوصندوق از خانه های ویلایی که حاوی اسناد، مدارک، طلاجات و پول بوده است، دستگیری دزدان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و با در نظر گرفتن شیوه، شگرد و آثار به جا مانده در صحنه سرقت و انجام اقدام های پلیسی به مظنون رسیدند و با اطمینان از نقش وی در سرقت، این مرد را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قوطی گاز اشک آور کشف کردند.

کشف این قوطی گاز اشک آور ماموران را بر آن داشت تا مشخصات این مرد را بهتر شناسایی کنند و در این راستا پی بردند که نقش وی در انجام سرقت دو خانه حتمی است.

مرد تبهکار در تحقیقات پلیسی کارآگاهان در ابتدا از بیان حقیقت امتناع کرده اما در مقابل شگردها و ترفندهای پلیسی سرانجام اعتراف کرد که در انجام سرقت دو گاوصندوق از خانه ها با مشارکت پنج نفر از همدستانش نقش داشته است.گروه های عملیاتی پلیس همدستان این مرد را در چند مرحله عملیات جداگانه دستگیر کردند و آنان نیز اعتراف کردند که در سرقت گاوصندوق و تخریب آن برای به دست آوردن طلاجات نقش داشته اند.

مالخر طلافروش نیز شناسایی و با دستگیری به همراه دیگر متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.