آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ایران شوک
۲۳

زنگ هایی برای قتل تازه عروس

گروه شوک- یک تازه داماد به خاطر تماس های تلفنی مرموز تازه عروس، وی را به قتل رساند.

این زوج جوان یک ماه پیش زندگی مشترک خود را پس از یک سال دوران نامزدی آغاز کردند اما داماد 52 ساله از همان روزهای نخست تصور کرد همسرش تماس های تلفنی مرموزی دارد. وی چند بار به فرشته تذکر داد که تماس های تلفنی اش را کم کند اما عروس 71 ساله که گویا می خواست خودی نشان بدهد گفت که یک ناشناس مدام به وی زنگ می زند و ادعا می کند که خیلی دوستش دارد در پی این اظهارات داماد جوان گفت می خواهم دست هایت را ببندم تا از خانه فرار نکنی و به این ترتیب دست های همسرش را بست و بخاطر این که فرشته را بترساند وی را به داخل اتاق کشاند.

اعتراف به جنایت

مرتضی در بازجویی های پلیسی اظهار داشت: می خواستم فرشته را بترسانم باورش نمی شد وقتی دیدم در حال مرگ است نتوانستم نجاتش بدهم.

رئیس پلیس سبزوار نیز گفت: با اعلام ماجرای مرگ مشکوک این زن و کشف جسد پس از 21 ساعت از زمان مرگ، فرضیه نخست پلیس، اقدام به خودکشی بود اما شوهر جوان به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت. وی که به تهران گریخته بود به سبز وار بازگشت و دستگیر شد. وی در اعترافات صریح به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت نمی خواسته وی را بکشد.گزارش شوک حاکی است پلیس با دستور قاضی عباس شادگانی، بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب سبزه وار تحقیقات خود را درباره ابعاد مبهم پرونده و کشف راز پرونده قتل نوعروس آغاز کرده است.