آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ایران شوک
۲۳

شنیده های شوک

شوک اول اینکه:شایعه شده کارلوس کی روش به این دلیل نام دانیال داوری را از فهرست تیم ملی خط زده که این درواز ه بان دورگه برای حضور در اردو، شرط گذاشته بود.

حذف نام دانیال داوری از فهرست تیم ملی، آن هم در شرایطی که کی روش حاضر به برگرداندن رحمتی نشده، شوکی بزرگ بود. در این میان اگرچه گفته می شود احتمالا کی روش پس از بازگشت تیم ملی از دوحه و برای دو بازی مقابل لبنان و کره جنوبی، دروازه بان ایرانی و دورگه اینتراخت برونشویگ را به اردو فرا می خواند اما در محافل فوتبالی و غیررسمی شایعه شده دلیل خط خوردن داوری این بود که دانیال به کی روش پیغام داد در صورتی به اردو می آید که سرمربی تیم ملی قصد داشته باشد در مصاف قطر از او درون دروازه ایران استفاده کند. گویا همین پیغام دلخوری سرمربی تیم ملی را به همراه داشته و کی روش ترجیح داده اصلا داوری را دعوت نکند.شایعه سازان می گویند دانیال از این که در کویت روی نیمکت تیم ملی نشست شاکی است و اعتقاد دارد همین اتفاق باعث شد جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم باشگاهی اش را از دست بدهد.

شوک دوم اینکه: گفته می شود مخالفان علی دایی و آن هایی که در گذشته با شهریار مشکل داشتند، یکی پس از دیگری در حال استعفا و خروج از مجموعه باشگاه پرسپولیس هستند.بلافاصله پس از معرفی علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، این شایعه در محافل سرخ پیچید که برخی مخالفان دایی و آن هایی که در گذشته با شهریار مشکل داشتند، به زودی از پرسپولیس می روند. این شایعه خیلی زود جامه عمل به خود پوشید و این روزها شاهد استعفای برخی مدیران این باشگاه از سمت های خود هستیم.

اگرچه نزدیکان دایی می گویند شهریار هیچ حرفی درباره ماندن یا نماندن این افراد به زبان نیاورده اما به هرحال طبیعی است افرادی که از دوره قبلی همکاری دایی و پرسپولیس یا از زمان حضور در باشگاه راه آهن با او اختلاف داشتند و در مقاطعی علیه او موضع گرفتند، در پرسپولیسی که دایی سرمربی اش است، نمانند.همچنین گفته می شود همه اعضای کادر اداری باشگاه آماده خداحافظی هستند و شاید در روزهای آینده شاهد استعفای دسته جمعی آن ها نیز باشیم.