آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ریتم کلمه
۱۶
کتاب

365 شیوه خلاق در هنر

«365 شیوه خلاق در هنر و کاردستی با دور ریختنی ها» عنوان یکی از آثاری به شمار می آید که کتاب های بنفشه «واحد کودک و نوجوان» نشر قدیانی درراستای تقویت قوه خلاقیت کودکان در دسترس خانواده ها قرار داده است.

«365 شیوه خلاق در هنر و کاردستی با دور ریختنی ها» فرصت خوبی برای پدر و مادرهای جوانی است که علاقه مند به تقویت ذهن و خلاقیت کودکان شان در برخورد با محیط اطراف هستند.

از جمله نکات مثبت این کتاب می توان به در دسترس بودن وسایل مورد نیاز برای ساخت کاردستی های آموزش داده شده اشاره کرد. آموزش قدم به قدم با استفاده از تصاویر بسیار زیبا هم یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این کتاب است. تنوع کاردستی های آموزش داده شده در این کتاب به اندازه ای است که بی اغراق می توان گفت علاوه بر کودکان، والدین هم از همراهی کردن آنها در ساخت 365 کاردستی مورد نظر لذت خواهند برد.

ساخت حیوانات پشمی با استفاده از تکه های پارچه، خلق نقاشی های چاپی و انگشتی با روش های ساده، ساخت نقاب های فانتزی، کارت های برجسته، عروسک های مخروطی شکل و... از جمله کاردستی های این کتاب هستند. گفتنی است کتاب «365 شیوه خلاق در هنر و کاردستی با دور ریختنی ها» نوشته «فیونا وات» با ترجمه «نازنین نجفیان» از سوی واحد کودک و نوجوان نشر قدیانی «کتاب های بنفشه» با قیمت 22 هزار تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.