آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

نصر در آستانه حذف از اردوی تیم ملی تکواندو

سرمربی تیم ملی تکواندو در نظر دارد بهنام اسبقی را به جای علیرضا نصر در وزن چهارم برای حضور در مسابقات جهانی در ترکیب تیم ملی قرار دهد.

اعضای تیم ملی روز دوشنبه با نظر کادر فنی نزد پزشک متخصص تغذیه رفتند و برای مدت زمان باقی مانده تا رقابت های جهانی برنامه غذایی گرفتند. در این بین علیرضا نصر هم که گفته می شود نمی تواند وزن خود را برای حضور در وزن چهارم کم کند تحت معاینه قرار گرفت.کریمی در این مورد گفت: دکتر کشاورز پس از معاینه دقیق نصرهم اعلام کرد او برای کاستن از وزن خود مشکلی ندارد. برای کبد نصر هم گفته بود در صورت کم کردن وزن به مشکل برخورد می کند نیز «سونوگرافی» نوشت تا بیشتر بررسی شود.

وی در مورد سرنوشت نصر هم گفت: ما ترکیب تیم را بر اساس یک کارشناسی انتخاب کردیم و آقایان فکر کردند این تصمیم همینطوری صورت گرفته است. به هرحال بعید می دانم نصر دیگر در تیم ملی جایی داشته باشد.با صحبت های سرمربی تیم ملی باید نصر را از تیم ملی حذف شده دانست و بهنام اسبقی راکه هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارد به عنوان نماینده ایران در وزن چهارم رقابت های جهانی معرفی کرد.بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 24 تا 30 تیرماه در مکزیک برگزار خواهد شد.