آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

بازگشت وزنه برداران المپیکی به تیم ملی پس از انتخابات

احتمالا پس از انتخابات ریاست جمهوری دور هم جمع می شویم و در خصوص بازگشت به تمرینات تیم ملی وزنه برداری تصمیم گیری می کنیم.

سجاد انوشیروانی نایب قهرمان وزنه برداری المپیک ضمن بیان مطلب فوق در خصوص دعوتش به تیم ملی وزنه برداری گفت: ما به تیم ملی دعوت بودیم و از همان اول هم درهای اردو به روی ما باز بود و هر زمان که بدنمان آماده بود، می توانستیم به اردو برویم.وی ادامه داد: به اندازه ای درگیر کار و زندگی و درس هایم هستم که خیلی از اوضاع خبر ندارم.انوشیروانی در پاسخ به این سوال که از چه زمان به اردو اضافه خواهد شد، گفت: از اوضاع سایر بچه ها خبر ندارم و نمی دانم چه تصمیمی گرفته و چه صحبتی کرده اند. باید با آنها صحبت کنم سپس به یک تصمیم واحد برسیم.

نایب قهرمان وزنه برداری المپیک افزود: احتمالاپس از انتخابات ریاست جمهوری دور هم جمع شویم و در این خصوص تصمیم گیری کنیم. در هر حال هر تصمیمی باشد، مشترک است و جداگانه تصمیم گیری نخواهم کرد.وی در مورد میزان آمادگی اش گفت: آمادگی ام به گونه ای است که با یک ماه تمرین، می توانم به شرایط المپیک برسم.انوشیروانی همچنین در خصوص مصدومیتش یادآور شد: این مصدومیت هنوز وجود دارد و وزنه برداری را هم کنار بگذاریم همچنان با ما خواهد بود.