آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

استاندار یزد: شعبه های رای، سنگری برای دفاع از این نظام الهی است

یزد خبرنگار کیهان:

انتخابات عرصه دفاع از کلیت و هستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر شعبه اخذ رای سنگری برای دفاع از این نظام الهی است.

استاندار یزد ضمن دعوت از مردم استان یزد برای شرکت گسترده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در آموزه های گرانبها و ارزشمند اسلام ناب محمدی(ص) و فرهنگ غنی اهل بیت عصمت و طهارت «ع» مکررا بر توجه به جایگاه مردم در تعیین سرنوشت خود و مشارکت در امور اجتماعی تاکید شده است.

محمدرضا فلاح زاده افزوده است: در جوامع امروز، انتخابات عرصه بلوغ سیاسی و اجتماعی و روش نوین مشارکت مردم در سرنوشت خویش است. این پدیده مهم در ایران اسلامی در قالبی مبتنی بر اصول اعتقادی شکل گرفته و با عنوان مردم سالاری دینی بروز و ظهور یافته است.

وی در بخش دیگری، انتخابات را عرصه نمایان پویایی جامعه و بالندگی فکری و فرهنگی مردم هر کشور دانسته و گفته است؛ برگزاری آن به شکل گسترده و با رعایت 3 اصل اخلاق مداری، قانون محوری و حضور حداکثری و آگاهانه مردم، ضامن اقتدار ملی و انسجام همگانی است. به بیان دیگر انتخابات عرصه دفاع از کلیت و هستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار یزد در پایان نیز از مردم استان یزد دعوت کرده است تا با شرکت هرچه باشکوه تر در انتخابات بار دیگر با آرمان های والای امام خمینی و شهیدان والامقام تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت و حماسه سیاسی ماندگاری خلق کنند.