آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

بیانیه سپاه در سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار سپاه آماده دفاع عاشورایی از انقلاب اسلامی است

سپاه پاسداران در بیانیه ای با اعلام آمادگی همه جانبه برای دفاع عاشورایی از انقلاب اسلامی و کارآمدی نظام، از عموم ملت ایران برای خلق حماسه سیاسی 24 خرداد دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران در بیانیه ای با گرامیداشت میلاد امام حسین(ع) و دعوت از ملت ایران برای خلق حماسه سیاسی 24 خرداد، ابتکار تاریخی و الهام بخش حضرت امام(ره) در نامگذاری زاد روز سید و سالار شهیدان به عنوان روز پاسدار را نشان دهنده پیوند فضیلت های تجلی یافته در سپاه با نهضت حسینی و جاری بودن گفتمان عاشورا در بستر زمان و در عصر جدید دانست.

این بیانیه می افزاید: کارنامه سپاه در عرصه های پاسداری از انقلاب و مقابله هوشمندانه با تهدیدات و چالش هایی که توسط اتاق های فکر نظام سلطه و استکبار و جبهه معاندین انقلاب و میهن اسلامی طراحی و عملیاتی شده است نشان می دهد پاسداران انقلاب با تاسی به سرور و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) و حماسه جاودان عاشورا، در این راه مقدس با بصیرت و آگاهی حضوری فداکارانه و پیروزمند داشته اند.

همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای که به مناسبت روز پاسدار و جانباز صادر شده، آورده است: نامگذاری سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد مسعود سیدالشهدا(سلام الله علیه) و پرچمدار دشت کربلا، حضرت اباالفضل العباس(علیه السلام) به نام روز پاسدار و روز جانباز، نمادی از معنویت، عدالت، عزت و قدرت غیورمردانی است که از نخستین ساعات پیروزی انقلاب، صادقانه وارد سلک پاسداری شدند و همدوش با ارتشیان و سایر نیروهای مسلح و مردم در راه آرمانهای الهی و انقلابی پیر و مرادشان سر و جان گذاشتند و مقتدرانه از دوران ارزشمند دفاع مقدس عبور کردند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در بیانیه ای روز سپاه را گرامی داشت. متخصصان صنعت دفاعی با تبریک هفته پاسدار به راست قامتان عرصه های صیانت و پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی، آمادگی خود را جهت ادامه راه مقدس و نورانی اباعبدالله الحسین(ع) برای اعتلای نام ایران اسلامی تحت رهبری های پیامبرگونه امام خامنه ای(مدظله العالی) در کنار رزمندگان پرتوان سپاه اعلام می دارند.