آرشیو یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۲۸
حوادث
۱۹

پسر ناخلف طلاهای مادرش را دزدید

رئیس کلانتری 147 گلبرگ از دستگیری یک سارق در محدوده دردشت خبر داد و گفت: این متهم به جرم سرقت طلاو جواهرات مادرش بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

به گزارش پایگاه پلیس، سرگرد ایرج ارسلانی افزود: دو شب پیش یکی از شهروندان ساکن محدوده دردشت، با مراجعه به این کلانتری، به ماموران گفت برای دیدن اقوام به شهرستان رفته بودم که هنگام بازگشت متوجه شدم طلاهایم به ارزش ده میلیون تومان سرقت شده است.

وی خاطرنشان کرد: درپی این شکایت، با حضور ماموران در محل سرقت و بازرسی اولیه معلوم شد سارق از آشناها یا اقوام نزدیک فرد مالباخته بوده و با این سرنخ، تجسس ماموران حول محور افراد آشنا و فامیل مالباخته آغاز شد.

سرگرد ارسلانی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، ماموران دریافتند پسر شاکی معتاد بوده و چند بار نیز به جرم سرقت اموال و لوازم خودرو به زندان افتاده است که ماموران او را به کلانتری منتقل و از وی بازجویی کردند.

رئیس کلانتری 147 یادآور شد: این فرد ابتدا سعی داشت پلیس را گمراه کند، اما در ادامه اعتراف کرد در نبود مادرش با کلید وارد منزل شده و به قصد تامین هزینه موادمخدر طلاها و جواهرات وی را سرقت کرده و فروخته است.

متهم پس از شکایت مادرش، به اداره آگاهی منتقل شد. تحقیقات برای دستگیری مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.