آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۴۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دستگیری قمه کش های تهرانپارس

اراذل و اوباش خاک سفید که اقدام به عربده کشی و تخریب خودروهای عبوری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

ساعت 19 روز 22 اردیبهشت سال جاری، 6 تن از اراذل و اوباش منطقه خاک سفید با در دست داشتن قمه و انواع سلاح سرد اقدام به تخریب خودروهای عبوری در نبش خیابان 216 شرقی کردند.

در این درگیری که در پی اختلاف با فردی به نام اصغر صورت گرفت اراذل و اوباش به نام های وحید سیا، علی مداح، حسن کثیف، اسماعیل معروف به جاوید و افشین مارمولک در خیابان 216 شرقی که تقریبا بورس نمایشگاه ماشین بوده، با عربده کشی و تهدید با سلاح سرد اقدام به تخریب خودروهای عبوری و پارک شده در آن منطقه کردند.

در ادامه با شکایت افرادی که اموالشان تخریب شده بود بازپرس دادسرای ناحیه 33 متهمان را تحت تعقیب و پرونده را تحویل ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت قرار داد که ماموران عملیات پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران بزرگ با تلاش شبانه روزی توانستند 6 نفر از اراذل و اوباش را طی چندین مرحله عملیات دستگیر کنند.

با توجه به فیلم به دست آمده از دوربین های مداربسته یکی از مغازه های اطراف که افشین مارمولک و جاوید را در حال عربده کشی و ارعاب اهالی منطقه با سلاح سرد و همچنین تخریب خودروها نشان می داد این افراد به اتهام تخریب اموال عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد، عربده کشی و اخلال در نظم عمومی به دادگاه فرستاده شدند.