آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۴۲۶
ورزشی
۳۰

ورزش ایران

آبی ها، نگران شرایط بیک زاده و ساموئل

دیروز گفته شد برای سردرآوردن از جدیدترین وضعیت مصدومیت هاشم بیک زاده و جی لوید ساموئل هافبک های تیم فوتبال استقلال از آن ها MRI گرفته خواهد شد. نگرانی بابت شرایط این دو به سبب بازی حساس پنجشنبه شب سپاهان – استقلال در لیگ برتر و بررسی امکان حضور آن ها در این مسابقه است.

شکست تیم کامپوند مقابل ایتالیا

در نخستین روز از مسابقات جهانی کالی که در رشته های غیرالمپیکی به میزبانی کلمبیا برگزار می شود، تیم مختلط تیراندازی با کمان ایران مقابل ایتالیا قرار گرفت و شکست خورد. مهتاب پارسامهر و امیرکاظم پور ترکیب ایران بودند که در پایان در جایگاه هفتم قرار گرفتند. در بخش انفرادی نیز مهتاب پارسامهر از حضور در جمع هشت ورزشکار برتر بازماند، مینو عابدی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند، امیرکاظم پور در یک چهارم شکست خورد و مجید قیدی در همان نخستین رقابت خود حذف شد.

داوری و یارانش سه گل خوردند

تیم اینتراخت برانشوایگ که به تازگی به لیگ دسته اول فوتبال آلمان بازگشته است، شنبه شب در مسابقه ای دوستانه و در حضور 10 هزار تماشاگر با نتیجه 0-3 به وستهام مهمان انگلیسی اش باخت. دانیل داوری دروازه بان لهستانی – آلمانی – ایرانی برانشوایگ که مدتی صحبت از حضور وی در اردوها و مسابقات تیم ملی ایران در میان بود فقط در نیمه اول از دروازه این تیم دفاع کرد و از قضا هر سه گل وستهام در همین نیمه به ثمر رسید.