آرشیو دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲، شماره ۳۸۳۷
جامعه
۱۷

اعزام عمره گزاران به سرزمین وحی از دهه سوم آذر

سازمان حج و زیارت اعلام کرد با توجه به هماهنگی و تمهیدات به عمل آمده اعزام عمره گزاران به سرزمین وحی از دهه سوم آذر 92 آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت در عملیات عمره 93-92، تمامی ثبت نام شدگان سال 1387عمره مفرده که در بانک ملت به مبلغ 500 هزار تومان ودیعه گذاری کرده اند (اولویت های یک تا 300) به همراه دارندگان اسناد ودیعه گذاری بانک ملی مربوط به تاریخ پیش از پنجم فروردین سال 86 که قبلااز طریق شعب بانک ملی (در زمان تعیین شده) اقدام به تبدیل فیش ثبت نامی خود به اسناد جدید هشت میلیون ریالی کرده اند، می توانند در این گروه های اعزامی ثبت نام کنند.

این سازمان یادآور شده است متقاضیان اعزام به عمره مفرده باید دارای گذرنامه معتبر با حداقل هفت ماه اعتبار از تاریخ پرواز به عربستان باشند، از این رو لازم است تمامی افراد یادشده در صورت نبود اعتبار گذرنامه خود نسبت به تهیه آن با شرایط یادشده اقدام کنند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت نام متقاضیان در گروه های عمره آتی متعاقبا از سوی دفاتر حج و زیارت استان ها و از طریق رسانه های جمعی و جراید به آگاهی عموم خواهد رسید.