آرشیو شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۶
ایران شوک
۱۸

کشف خانه وحشت در لندن 3 زن پس از 30 سال از این خانه پروحشت نجات یافتند

گروه شوک: با تلاش شبانه روزی اسکاتلندیارد، خانه وحشتی در لندن شناسایی شد و سه زن که بیش از سه دهه در آن زندانی بودند نجات یافتند. در این پرونده یک زوج 67 ساله دستگیر شدند و پلیس پس از شناسایی این خانه یک زن 69 ساله مالزیایی، یک زن ایرلندی 67 ساله و یک زن 30 ساله انگلیسی را از اتاق های محصور شده شان بیرون کشیدند. به گفته سخنگوی پلیس این سه زن بیش از سه دهه از زندگی شان را تحت شکنجه های روحی و جسمی زن و شوهر پیر و دور از دنیای پیرامونی شان گذرانده اند.

پلیس معتقد است جوان ترین زندانی این زوج از عنفوان کودکی به این اسارتگاه منتقل شده و هرگز ارتباط با دنیای خارج را تجربه نکرده بود. طبق بررسی ها این زندانیان در تماس پنهانی زن ایرلندی با یک مرکز خیریه که وضعیت خود را اعلام کرده بود نجات یافته اند. این زن به طور پنهانی تلفن تماس مرکز خیریه را از برنامه ای تلویزیونی برداشته بود که دور از چشم زوج صاحبخانه با آن ها تماس گرفته و برای نجات خود و دو زن دیگر تقاضای کمک کرده بود. این سه زن هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و در طول این سال ها از سوی این زوج شکنجه فیزیکی و روحی می شدند.

هنوز اتهامات این زوج شیطان صفت به اثبات نرسیده و قاضی پرونده تا تکمیل شواهد و مدارک، آزادی آنها را با وثیقه اعلام کرده است. اسکاتلندیارد معتقد است احتمال این که تعداد قربانیان بیشتر از این سه زن باشد وجود دارد و به همین خاطر بررسی های تخصصی ادامه دارد. همسایگان خانه این زوج در لندن پس از شنیدن خبر اسارت 30 ساله سه زن در این خانه جهنمی شوک زده شده و مدعی بودند این خانه کاملا عادی به نظر می رسید و هرگز حتی کوچک ترین نکته مرموز و مشکوکی در آن وجود نداشته است. پلیس هنوز هویت قربانیان و زوج دستگیر شده را اعلام نکرده است.