آرشیو شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۶
ایران شوک
۱۸

این 15 زن و مرد یکسال اقدامات مسلحانه وحشت آوری داشتند

پایان قدرت نمایی های خشن در پایتخت

گروه شوک: 15 گرداننده مسلحانه که توانسته بودند از یکسال پیش به سرقت ها و زورگیری های سازمان یافته در پایتخت دست بزنند، دستگیر شدند. این تبهکاران که 3 زن و 12 مرد بودند در سرقت ها از قمه و چاقو استفاده می کردند و با قدرت نمایی های ماهرانه همه را به وحشت انداخته بودند. ساعت 16 و 45 دقیقه روز 12 مهرماه سال جاری ماموران کلانتری 152 خانی آباد در حال گشت زنی بودند که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی به پراید سفیدرنگی که سرنشین دختر و پسری داشت مظنون شدند. ماموران با بررسی پلاک پراید سفید رنگ پی بردند خودرو چند روز پیش از سوی زورگیران خشن پایتخت دزدیده شده و همین کافی بود تا ماموران پلیس در اقدامی غافلگیرانه مانع فرار آن ها شوند و دختر و پسر جوان را دستگیر کردند.

این دختر و پسر مرموز ابتدا ادعای بی گناهی کردند و قصد داشتند با دروغ پردازی ماموران را گمراه کنند که خیلی زود و با شناسایی صاحب خودرو مشخص شد آن ها از باند زورگیران پایتخت هستند.

دستگیری دو تن از باند زورگیران پایتخت کافی بود تا پلیس بتواند سرنخ های دیگری برای شناسایی اعضای گروه به دست آورد.

با اطلاعات به دست آمده، ماموران یکی پس از دیگری اعضای این باند را دستگیر کردند و زورگیران خشن در اعترافاتشان دیگر اعضای گروه را لو می دادند تا این که ماموران توانستند روز 26 آبان ماه سال جاری سعید که گرداننده این باند خشن و نفر پانزدهم این باند بود را دستگیر کنند و در بررسی از مخفیگاهش یک اسلحه کمری به دست آورند. در تجسس های پلیسی مشخص شد سعید روحیه ای خشن و وحشتناک دارد تا جایی که نوچه هایش نیز از وی می ترسند و رئیس باند در اقدامی سیاه دختر 15 ساله را ربوده و با همدستانش وی را تسلیم نیت شوم خود قرار داده است. بنابر این گزارش، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران با توجه به گستردگی اقدامات این باند با تقاضای انتشار عکس هر 15 عضو باند خواست تا کسانی که در دام جرائم خشن این باند افتاده اند به دادسرا مراجعه کنند.