آرشیو شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۶
ایران شوک
۱۶

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

خروجی های غیر استاندارد اتوبان همت و خطر تصادف

یکی از تماس گیرندگان شوک گفته: خروجی های اتوبان شهید همت از شهرک نمونه به بعد به سمت غرب بسیار غیر اصولی و غیر استاندارد است و به جای آن که در سمت راست اتوبان باشد در سمت چپ و در لاین سرعت اتوبان واقع شده که این مساله بارها باعث بروز تصادف شده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی به این مساله را دارم.

ایرانشهر و دزدی هایی در روز روشن

یکی از تماس گیرندگان از ایرانشهر سیستان و بلوچستان گفته: این شهر به تازگی بسیار نا امن شده و دزدها در روز روشن موتورسیکلت می دزدند و پلیس هم به تماس های مردمی توجهی نمی کند. از مسئولان تقاضا دارم به این مشکل رسیدگی کنند.

یک میلیون جریمه برای جانباز قطع عضو

کوچک آملی در تماس تلفنی با شوک گفته: من یک جانباز 40 درصد قطع عضو هستم و مجبورم برای معاینه هرچند وقت یکبار به بیمارستان خاتم الانبیا و ساسان که هر دو در محدوده طرح ترافیک هستند مراجعه کنم و تاکنون حدود یک میلیون تومان برای ورود به طرح جریمه شده ام، هیچ کس هم پاسخ درستی نمی دهد و اصلا معلوم نیست برای آن که بتوانم طرح ترافیک دریافت کنم باید به کجا مراجعه کنم؟ از مسئولان تقاضا دارم برای جانبازانی مثل من که با شرایط سختی روبه رو هستند امکاناتی در نظر بگیرند و این مساله را حل کنند.

قطعی یک هفته ای آب در یافت آباد

فخاری در تماس تلفنی با شوک گفته: حدود یک هفته می شود که آب در محدوده یافت آباد میدان الغدیر قطع است و هیچ کس پاسخگوی قطعی آب نیست و بعد از یک هفته بی آبی و سردرگمی پشت درهای بسته اداره آب، گفته شده که آب تهران به این منطقه کشیده شود اما این مساله در حد حرف است و هیچ کس از مسئولان پاسخگوی این قطعی آب نیستند. از مسئولان تقاضای رسیدگی به این موضوع را دارم.