آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۷
سیاسی
۳

خبر

ساخت نخستین کشتی اقیانوس پیمای ایران

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع اظهار داشت: ناو و ناو شکن های ایران امروز به موشک هایی مجهز است که ورای افق را هدف قرار می دهد. امیر رستگاری افزود: زیر دریایی ها مجهز به اژ در های بسیار هوشمند و قدرتمندی هستند که می توانند دشمن متجاوز را مورد هدف قرار دهند.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار امیر رستگاری با اشاره به دستاوردهای سازمان صنایع دریایی در حوزه های نظامی و غیرنظامی گفت: نخستین کشتی اقیانوس پیمای موسسه اقیانوس شناسی ایران در صنایع دریایی شهید درویشی وزارت دفاع در حال ساخت است و در آینده نزدیک به آب انداخته می شود.

پیکر 9 شهید دیگر حادثه تروریستی در عراق وارد کشور می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: پیکر 9 شهید حادثه تروریستی عراق در حال شناسایی است و امروز - سه شنبه - از طریق استان کرمانشاه وارد کشورمان خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عادل شفیعی گفت: پیکر شش شهید این حادثه تروریستی با نام های یزدان کیوانی فرزند عزیزالله، ساسان خواجه اصل فرزند محمد، محمد نصیری فرزند عوض، اسماعیل خانه فروش فرزند نصرت الله، بهمن شفیعی فرزند مرتضی و خسرو پاداش فرزندمحمدعلی، شب گذشته از استان کرمانشاه وارد کشور شدند و پیکر 9 شهید دیگر نیز بعد از شناسایی وارد کشور می شود.