آرشیو سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۳۷
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس: 88769075

ساخت کارخانه لامپ کم مصرف: آقای کریمی در تماسی با سلام ایران از مسئولان و مدیران وزارت نیرو خواسته اند تا در کنار ایجاد سد و کارخانه های پیشرفته تولید برق به ایجاد کارخانه ساخت لامپ های کم مصرف هم مبادرت کنند تا به این روش هم جلوی اتلاف منابع الکتریسیته گرفته شود و هم با صادرات برق، ارز به کشور وارد شود.

اتحاد مسئولان کشور: آقای شاملو از همه مسئولان و دست اندرکاران قوه قضاییه و مقننه کشور خواسته اند با دولت جدید همکاری کنند تا ان شاءالله تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی هر چه زودتر حل شود.

منابع داستان «اصفهان مویه کن»: آقای محمدی از نویسنده داستان «اصفهان مویه کن» که در صفحه شوک چاپ می شود، سوال کردند که آیا در مورد داستان های این ستون کتاب و منبع تحقیقی وجود دارد یا خیر. این موضوع را با نویسنده محترم «اصفهان مویه کن» - استاد بلوری – در میان گذاشتیم و ایشان اظهار کردند: «این داستان برگرفته از یک یا چند کتاب نیست و نویسنده از تمامی منابع و کتب موجود درباره حمله محمود افغان استفاده می کند و با استفاده از تکنیک های داستان سرایی به خلق اصفهان مویه کن می پردازد.»

علت استفاده از کادر قرمز در شوک: آقای کریمیان علت چاپ مطالب شوک در کادرهای نارنجی، مشکی و قرمز را پرسیده اند. این موضوع را با مدیر هنری روزنامه در میان گذاشتیم و ایشان در جواب گفتند صفحات حوادث به واسطه ماهیت اخبار باید با رنگ های مهیج کادربندی شود.