آرشیو چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲، شماره ۳۰۹۲
بازار دیجیتال
۲۵
کلیک

خروج دو مدیر دیگر از BlackBerry

دنیای اقتصاد- شرکت BlackBerry این روزها در شرایط چندان خوبی نیست. این شرکت در ادامه روند نزولی فروش و وضعیت مالی نامساعد خودش دو مدیر دیگر خودش را از دست می دهد. این خبر را وال استریت ژورنال اعلام کرده است که بر اساس آن به زودی نایب رییس عملیاتی بخش فروش جهانی و رییس بخش توسعه و ادغام این شرکت از آن جدا خواهند شد

انتظار می رود که BlackBerry گزارش مالی فصل سوم خودش را در آخر این هفته منتشر کند که احتمالانمی تواند چندان امیدوارکننده باشد. قیمت سهام این شرکت در ماه های اخیر افت زیادی کرده است و از طرف دیگر به خاطر فروش کم این شرکت در بازار موبایل های هوشمند انتظار می رود این روند رکود برای آن همچنان ادامه داشته باشد.

بعد از فروش نه چندان زیاد محصولات جدید این شرکت در بازار، BlackBerry آمادگی خودش برای فروش شرکت را اعلام کرد. بعد از آنکه هیچ پیشنهاد قابل توجهی برای خرید این شرکت مطرح نشد، بعضی از سرمایه گذاران اقدام به سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در این شرکت برای تغییر شرایط کردند. رفتن «تورستن هینس» مدیر عامل این شرکت شروع تغییرات مدیریتی در BlackBerry بود که بسیاری معتقدند به دنبال پیشنهادهای احتمالی این سرمایه گذاران جدید اتفاق افتاده است.