آرشیو یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۵۵۷۳
صفحه آخر
۲۴

خبر

پایان سی و دومین جشنواره تئاتر فجر

شب گذشته مراسم پایانی سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر در حالی در تالار وحدت برگزار شد که در این مراسم از انوشیروان ارجمند، فردوس کاویانی، ناهید مسلمی و نصرت مسعودی تقدیر به عمل آمد. به گزارش ایران اختتامیه این رویداد مهم هنری با اجرای نمایش کوتاهی از رحمانیان همراه بود. از سویی دیگر این جشنواره بین المللی تئاتر میزبانی 15 دبیر گذشته خود را نیز بر عهده داشت. سی ودومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شنبه شب (12 بهمن ماه) طی مراسمی با حضور پررنگ جمعی از اهالی فرهنگ و هنر به کار خود پایان داد.

شجاعی به هیات نظارت پیوست

شورای عالی انقلاب فرهنگی نام سیدمهدی شجاعی را به هیات نظارت بر نشر کتاب بزرگسال اضافه کرد. به گزارش ایسنا، پس از این که حذف چند نام از فهرست پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرساز و مورد بحث رسانه ها قرار گرفت، دبیرخانه شورا بعد از گذشت سه روز در خبر تازه ای نام سیدمهدی شجاعی را به اعضای هیات نظارت بر نشر کتاب بزرگسال اضافه و اعلام کرده است.

راه اندازی شبکه خبری فرهنگ و هنر

شبکه آنلاین فرهنگ و هنر راه اندازی شد. این سایت خبری هفت هنر را به طور مفصل در روز پوشش می دهد و به اخبار و رویدادهای این حوزه می پردازد.