آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۱۹۶۱
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

لطفا صدای ما قشر ضعیف جامعه را بشنوید خانه های مسکن مهر شهر پرند را تحویل بدهید، آقای وزیر مسکن ما را بعد از چند سال چشم انتظاری، آرزو به دل نگذارید.

با وجود غیرقابل سکونت شدن منزلمان به دنبال گودبرداری غیراصولی در خیابان شهیدبرادران نورانی (پارک) شهرک غرب کسی پاسخگو نیست.

دکتر افراسیابی، تهران

لطفا بنویسید در استان هرمزگان حقوق ما در مدارس رعایت نمی شود، پس مدیرکل استان کی عوض می شود؟

عوارضی اتوبان تهران- پردیس هزارو800تومان بود، از تاریخ 13 فروردین 92 یک مرتبه دوهزارو500تومان شد. یک دفعه 40درصد افزایش داشته است. چرا؟

مدت 10سال است که در شرکت برق منطقه ای خوزستان به عنوان نگهبان مشغول به خدمت هستم که از سه سال پیش با قرارداد کار مشخص (کارگری) تبدیل وضعیت شدم و متاسفانه هر سه سال در هنگام پرداخت عیدی به جای کارگر ی با ما کارمندی محاسبه می کنند. تقاضا می کنم به اطلاع مسوولان مربوطه برسانید آیا می شود قرارداد کارگر ی باشد، اما عیدی کارمندی؟

ما تعدادی از کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان هستیم که حدود هفت سال پیش به عنوان قراردادی ماده 16 استخدام شدیم که طبق قرارداد باید بعد از پنج سال رسمی می شدیم، اما اکنون مسوولان شرکت قراردادی تنظیم کرده اند که سالانه تمدید می شود. در ضمن مسوولان می گویند ذوب آهن خصوصی شده. آیا اگر تامین اجتماعی مالک چند درصد ذوب آهن است خصوصی تلقی می شود در صورتی که خودش تحت نظر دولت است. پس آینده شغلی ما چه می شود که بهترین سال های عمرمان را در این شرکت صرف کرده ایم! خواهش می کنیم پیگیری کنید.

من یک مهاجر افغانی هستم که 35سال است در ایران زندگی می کنم و دوست ندارم مانند اکثر دوستان و فامیل هایم برای زندگی به اروپا بروم. مگر چه اتفاقی می افتد که مثلاایران حدود 700هزارنفر را که سه نسل در ایران زندگی کرده اند و می کنند تابعیت بدهد. به خدا هیچ آبی در این مملکت وسیع تکان نمی خورد. وقتی می گوییم به ما تابعیت بدهید با قوانین غرب می گویند ما که تابع غرب نیستیم وقتی می گوییم با قوانین اسلام، می گویند منافع ملی ما اقتضا نمی کند. از مسوولان درخواست می کنم که مشکل ما را حل کنند.

چرا به زنان سرپرست خانوار سبد کالاتعلق نگرفته است؟!