آرشیو یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۳
حوادث
۱۹

فریب دختران دبیرستانی با وعده ازدواج

پسر شروری که با وعده ازدواج، دختران جوان دبیرستانی را فریب داده و از آنان اخاذی می کرد، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی شکایتی مبنی بر اغفال و کلاهبرداری از دختران کم سن و سال از سوی فردی به نام قاسم، پرونده از دادسرای شهرری به پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ ارجاع شد و در دستور کار قرار گرفت.

با شروع تحقیقات، ماموران ابتدا با دعوت از شاکیان پرونده اطلاع یافتند، متهم پرونده فردی بیست و دو ساله با نام مستعار پیمان است که با پرسه زدن اطراف مدارس دخترانه و با وعده ازدواج، دختران دانش آموز را فریب می دهد.

با به دست آمدن اطلاعات اولیه، کارآگاهان در مرحله دیگری از تحقیقات دریافتند این پسر جوان با نزدیک تر کردن رابطه خود با دختران دبیرستانی اقدام به گرفتن عکس ها و فیلم های خصوصی آنها کرده و سپس برای منتشر نکردن آنها در فضای مجازی طلاو زیورآلات دختر جوان را طلب می کرده است.در ادامه، ماموران از آخرین طعمه متهم خواستند با او قرار ملاقات بگذارد و پس از یک ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را که با یک دستگاه خودروی زانتیا به محل آمده بود دستگیر کردند و به پایگاه انتقال دادند.

در بازجویی معلوم شد، متهم طی یک سال گذشته هفت نفر از دختران دبیرستانی را با وعده ازدواج فریفته و 62 میلیون تومان از آنان اخاذی و کلاهبرداری کرده است.