آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

انتقامجویی در رادیو تهران

برنامه «خانه ما» امروز ساعت 9 به موضوع انتقامجویی و کینه ورزی در قالب نمایش می پردازد.

این برنامه کاری از گروه علم و زندگی شبکه رادیویی تهران است که امروز به مدت یک ساعت و نیم به نویسندگی فاطمه خسروپور به موضوع کینه و راهکارهای رهایی از آن، چگونگی رفتار و برخورد با آدم های کینه ای و این که به چه دلیل از دیگران کینه به دل می گیریم، می پردازد.

سینمای هالیوود در رادیو نمایش

شنوندگان برنامه های رادیو نمایش می توانند برنامه «سینما جامعه» را ساعت 22 و 30 دقیقه از این رادیو بشنوند.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این برنامه مقوله ستاره سازی و اسطوره پروری سینمای هالیوود در دهه 50 میلادی را مورد بررسی قرار داده و به زندگی مارلون براندو بازیگر آمریکایی می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری آزاده شاهرخ مهر و نویسندگی روزبه حسینی پخش می شود.

پاسخ رادیو سلامت به پرسش رئیس جمهور

برنامه «افق روشن» که از رادیو سلامت پخش می شود امروز به موضوع خودمراقبتی دانش آموزان می پردازد.

این برنامه ساعت 9 و 10 دقیقه صبح با این پرسش که «چه کار کنیم تا بدن ما سالم بماند و بتواند مقاومت کند؟» که از سوی رئیس جمهور برای دانش آموزان مطرح شده، پاسخ می دهد. در این برنامه شهرام رفیعی فر سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ضیاالدینی مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به این پرسش رئیس جمهور پاسخ می دهند.

20 نمایش به مرحله نهایی رسید

حمیدرضا ولیان، رئیس کمیته داوری بخش داخلی جشنواره رادیو از راهیابی 20 نمایش رادیویی به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشنواره رادیو، ولیان با اعلام این خبر گفت: از مجموع آثار نمایشی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره رادیو در بخش داخلی 60 اثر مورد داوری قرار گرفت که از این تعداد 20 نمایش به مرحله نهایی داوری راه یافت. وی تاکید کرد: در مرحله نهایی 20 اثر انتخاب شده ارزیابی و داوری می شود و از این تعداد هشت نمایش رادیویی انتخاب و در روزهای برگزاری جشنواره و اجلاس رادیو معرفی خواهند شد.سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو از بیستم تا بیست و دوم اردیبهشت امسال در سالن همایش های سازمان صدا و سیما در تهران برگزار می شود.