آرشیو چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۵۶
ورزش
۱۸

تیم ملی فوتبال در نخستین بازی تدارکاتی 5 بر صفر به پیروزی دست یافت

کرش: حمایت کنید تا در جام جهانی قوی ظاهر شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از کسب برتری پرگل مقابل یک تیم باشگاهی در آفریقای جنوبی، با بیان این که نتیجه بازی تدارکاتی در اردوی آفریقا برایش اهمیتی ندارد، از ادامه تمرینات بدنسازی و تاکتیکی برای رسیدن بازیکنان به سطح مطلوب خبر داد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه اردوی تدارکاتی خود در آفریقای جنوبی مقابل تیم مورکو سوالوز، تیم رده سیزدهمی لیگ این کشور به میدان رفت و با پنج گل پیام صادقیان، رضا نوروزی، محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد (دو گل) به پیروزی رسید

پس از پایان این بازی کارلوس کرش، سرمربی تیم ملی به واحد مرکزی خبر گفت: هدف ما در این مسابقه برد و باخت نبود، بلکه فقط بازی تمرینی بود تا نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم و شناخت کافی از ملی پوشان داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تمرین بدنسازی و تاکتیکی برای رسیدن به نتیجه ادامه خواهد داشت تا به سطح مطلوب برسیم، تا آخر ایستاده ام و می خواهم تیم ملی در جام جهانی حضوری قوی و خوب داشته باشد؛ به شرطی که همه از تیم ملی حمایت کنند.تیم کشورمان در دومین بازی تدارکاتی در اردوی آفریقای جنوبی امروز (چهارشنبه) به مصاف تیم کایزرچیف می رود. این بازی ساعت 16 به وقت محلی (18 و 30 دقیقه به وقت تهران) در ورزشگاه اختصاصی این تیم آفریقایی برگزار می شود. کایزرچیف هم اکنون در رده دوم لیگ آفریقای جنوبی قرار دارد.

این در حالی است که پس از حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، بازیکنان ملی پوش این تیم به همراه رحمان احمدی دروازه بان سپاهان اصفهان و پژمان منتظری مدافع باشگاه صلال قطر به اردوی تیم ملی فوتبال ملحق شدند تا تمرینات با حضور 20 بازیکن پیگیری شود. اردوی تیم ملی فوتبال ایران قرار بود روز هفدهم اردیبهشت ماه به پایان برسد که طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال، این اردو پنج روز زودتر به پایان می رسد.