آرشیو یکشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دستگیری کیف قاپ با میلیاردها ریال سکه و ارز

رئیس کلانتری 109 بهارستان از دستگیری کیف قاپی خبر داد که فقط یک قلم از سرقت وی قاپ زنی کیف خانمی بود که حاوی سکه و طلابه ارزش 200 میلیون تومان بود.

سرهنگ عطاء اله خالقی در گفت وگو با تسنیم گفت: از این کیف قاپ که بیشتر سرقت های خود را در محدوده فردوسی شمالی انجام می داد یک کیف دستی دیگر کشف شد که حاوی 90 میلیون تومان پول نقد بود.

وی سرقت چند هزار دلار را هم یکی دیگر از سرقت های کیف قاپی وی می دانست و گفت: متهم روز پنج شنبه گذشته پس از چند مورد شکایت و چندعملیات تعقیب و کمین با تلاش نیروهای تجسس هنگام کیف قاپی از یک زن دیگر دستگیر شد.

رئیس کلانتری 109 بهارستان تاکید کرد پس از آنکه باخبر شدیم مدتی است که کیف قاپی در شمال و جنوب خیابان فردوسی و همچنین خیابان جمهوری تقاطع فردوسی، افزایش یافته است، تیم ویژه ای از ماموران تجسس با راهنمایی و کمک سرهنگ موقوفه ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، رسیدگی به این پرونده را دستور کار خود قرار دادند و بالاخره روز چهارشنبه گذشته موفق به شناسایی این سارق به عنوان راکب موتور تریل آبی رنگ شدند، اما وی که سیاوش نام دارد، هنگام تعقیب موفق به فرار شد.

خالقی با بیان اینکه پس از فرار وی، اقدامات پلیس برای دستگیری «سیاوش» با قوت بیشتری دنبال شد، افزود: با ادامه داشتن مراقبت ماموران، متهم روز بعد از فرار، در حالی که به صورت تک نفره، بر روی یک موتورسیکلت هوندای قرمز رنگ سوار بود، توسط کسبه و اهالی محل شناسایی شد و ماموران موفق شدند وی را زمانی که قصد سرقت کیف یک خانم را داشت، دستگیر کنند.