آرشیو دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۴۲
صفحه آخر
۱۲

نیروهای مقاومت در کرانه باختری اسلحه به دست گرفتند

نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری برای نخستین بار اسلحه به دست گرفتند و به سوی نظامیان صهیونیست و خودروی آنها شلیک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، مقاومت فلسطین در کرانه باختری در اواخر شنبه شب و روز گذشته سه عملیات مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی انجام داد. در یک اقدام رزمندگان مقاومت به سمت یک خودرو نظامی اسرائیلی در نزدیکی «قلقیلیه» واقع در شمال کرانه باختری شلیک کردند.

رزمندگان فلسطینی همچنین به سمت شهرک صهیونیستی «بسغوت» در نزدیکی شهر «البیره» تیراندازی کردند. این محل همان مکان شهادت یک نوجوان فلسطینی است که چند روز پیش توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود.

در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز درگیری مسلحانه ای بین رزمندگان مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی رخ داد و ارتش با تیراندازی نیروهای مقاومت رو به رو شد.

در پی این تیراندازی ها و عملیات مسلحانه، رژیم صهیونیستی تدابیر امنیتی را تشدید و عملیات ویژه ای برای جست وجوی عاملان حمله آغاز کرد.

در درگیری های روز شنبه در الخلیل نیز 15 نفر مجروح و 11 فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شدند.

نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان در شهر الخلیل حمله کردند که بر اثر استفاده از گاز اشک آور و بمب های صوتی 15 نفر از جمله یک دختر بچه مجروح شدند.