آرشیو دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۴۲
اخبار کشور
۳

معاون استاندار تهران خبر داد: خنثی سازی عملیات انتحاری در روز قدس

معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران از خنثی سازی عملیات انتحاری در روز قدس خبر داد.

صفرعلی براتلو معاون سیاسی - امنیتی استاندار تهران، یکشنبه در مراسم توزیع و معارفه مدیرکل امنیتی - انتظامی استانداری تهران، گفت: ما باید مجری قانون باشیم و اگر قانون را اجرا کرده و درست و منطقی در چارچوب وظایف خود اقدام کنیم، همه با ما همکاری می کنند و مردم نیز همیشه با ما هستند. شاید تا قبل از اتفاقات اخیر منطقه کسی ارزش امنیت را نمی دانست اما امروز همه و به ویژه جوانان متوجه شده اند که امثال داعش به هیچ کس رحم نمی کنند و به همین دلیل روز قدس امسال پرشورتر از سال های قبل برگزار شد زیرا مردم به جمهوری اسلامی امیدوارتر شدند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس، افزود: در روز قدس برای عملیات انتحاری تیمی فرستاده بودند ولی سربازان امام زمان توانستند آنها را بزنند و خنثی کنند. ما آنقدر قدرتمندیم که آنها نمی توانند ما را مستقیم بزنند.

براتلو در بخش دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه «کشور ما با وجود همه فشارها در زمینه هسته ای صاحب مقام است»، اظهار کرد: امروز ایران در دنیا تعیین کننده و تاثیرگذار است و حقانیت نظام بیشتر شده است.

معاون استاندار تهران همچنین با اشاره به ناامنی ها در برخی کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: هدف نهایی وقایع سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، ایران است و اگر ما کوتاهی کنیم دیگر قابل جبران نیست.

به گزارش ایسنا، براتلو، پیگیری مصوبات شورای تامین استان، پیشگیری از بروز مسائل امنیتی، پیگیری گسترش پایش سامانه های تصویری و ارزیابی دقیق شوراهای تامین شهرستان ها را بخشی از وظایف مدیرکل امنیتی - انتظامی جدید استانداری تهران برشمرد.