آرشیو دوشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۴۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

هشدار امام جمعه موقت اهواز به برخی مسئولان دانشگاه شهید چمران

اهواز - خبرنگار کیهان:

امام جمعه موقت اهواز در واکنش به دیدار برخی مسئولان دانشگاه شهید چمران با یکی از سران فتنه گفت: به جای این کارها به فکر مردم خوزستان باشید ما اجازه عرض اندام به فتنه گران را نخواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در جمع مردم اهواز با اشاره به اهمیت بصیرت و دشمن شناسی گفت: در روزهای گذشته خبری منتشر شد که چند نفری از دانشگاهیان دانشگاه های خوزستان در یک دیدار خصوصی به دیدن یکی از سران فتنه رفته اند و با وی عکس یادگاری گرفته اند و به تعبیر خودشان گپ و گفت دوستانه با آقایی که همنشین جورج سورس بوده و خیلی ها هم علاقه مند هستند تطیهرش کنند داشتند اما همگان بدانند ملت ما خیانت های اینها را در سال 88 فراموش نمی کند.

وی افزود: آقایانی که به ملاقات یکی از سران فتنه رفته اید و عکس یادگاری انداخته اید مگر وقت اضافه دارید؟!، بیایید کنار قبر شهیدان حاج حمید رمضانی فرمانده اطلاعات و عملیات جنوب و سرلشکر شهید علی هاشمی عکس یادگاری بیاندازید.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: اشتباه نکنید در میدان دشمن بازی نکنید حزب الله را غافل حساب نکنید. حزب الله تمام حرکات و سکنات شما را زیر نظر دارد ما به فتنه و فتنه گران اجازه عرض اندام نخواهیم داد و این عهدی است که با شهدا و امام خود بسته ایم.