آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۱
اخبار کشور
۳

سردار نقدی: تحقق آرمان ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه ها ختم شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحقق آرمان ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه ها ختم شود.

سردار محمدرضا نقدی در دهمین همایش تخصصی مدیران کانون ها و مسئولان بسیج فرهنگیان کشور که در دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد، گفت: تحقق آرمان ها باید به حاکمیت اسلام در تمام زمینه ها ختم شود و رهبر معظم انقلاب برای تحقق این آرمان ها مراتبی را عنوان کرده اند.

سردار نقدی به شبیخون فرهنگی اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته صد و شصت و دومین شبکه ماهواره ای به زبان فارسی باز شده است.

وی ادامه داد: از سال 56 تا 57 دشمن زمانی که دید حمله نظامی فاید ه ای ندارد، بساط خود را جمع کرد و در زمینه رسانه ای وارد شد به طوری که 6 شبکه ماهواره ای آ نها امروز به 162 شبکه رسیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در حالی که ما در تحریم شدید هستیم آخرین نسل تلفن های همراه با تمام امکانات و شبکه های فاسد لحظه به لحظه وارد بازار تهران و همه گیر می شود که این یک حرکت حساب شده و برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مردم با آنکه آسیب خورده این میدان هستند و عده ای هم تلف شده اند اما توجیه علمی می آورند و می گویند این شبکه ها شبکه های علمی هستند در حالی که 95 درصد این افراد شبکه های مبتذل ماهواره را نگاه می کنند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی غرب تنها علیه ملت ایران نیست و این تهاجم شامل ملت های خودشان نیز می شود و آنها نه تنها ملت ما بلکه ملت خود را هم می خواهند از محور اخلاق دور کنند چون اگر ملت های اروپا و آمریکا بر محور اخلاق باشند به راحتی زیر بار ظلم صهیونیستی نمی روند.

وی با انتقاد از برخی مسئولین تحصیلکرده گفت: متاسفانه برخی افراد که علوم سیاسی نیز خوانده اند به آن فهم و شعوری که مقام معظم رهبری فرمودند نرسیده اند به طوری که برخی از این تحصیلکرده ها می گویند باید با آمریکا سازش کرد.