آرشیو چهارشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۶
اخبار کشور
۱۰

سردار دهقان، شهیدان رجایی و باهنر اسوه های مدیریت و کار جهادی هستند

وزیر دفاع تاکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های مدیریت و کار جهادی هستند که خدمات ماندگاری از خود به جا گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت روز صنعت دفاعی و هفته دولت، جشنواره مالک اشتر وزارت دفاع با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این جشنواره سردار دهقان طی سخنانی با گرامیداشت روز صنعت دفاعی و هفته دولت و پاسداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر از این شهیدان والامقام به عنوان اسوه های مدیریت و کار جهادی یاد کرد که در دوران کوتاه خدمت و شرایط سخت حاکم بر آن روزها، خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته اند.

سردار دهقان در ادامه به نقش و جایگاه مهم محرک ها در حرکت سازمان به سمت اهداف اصلی خود تاکید کرد و گفت: عوامل محرک آفرین و مهم سازمانی باید در ذات یک سیستم به طور کامل نهادینه شود تا بسیاری از فعالیت ها و اقدامات، از حالت شکلی شدن و رفع تکلیف خارج شود.

وزیر دفاع در پایان از مدیران وزارت دفاع در بخش های گوناگون که در انجام وظایف و اهداف سازمانی، با نگاه عمیق و دید باز، تمام تلاش خود را در جهت اعتلای توان دفاعی نیروهای مسلح و کمک به برنامه های توسعه ای جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرند تشکر و قدردانی کرد.