آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۲۹
اجتماعی
۴

سلام ایران

از مواضع خود کوتاه نیایید: آقای غلامرضا دهقانی از کرج گفته اند که به خاطر انتخاب آقای نجفی از آقای روحانی تشکر می کنم و به ایشان می گویم به خاطر رای ما هم که شده از مواضع خودتان کوتاه نیایید. ما همیشه پشتیبان شما هستیم.

تبعیض: مخاطب محترمی در پیامک خود اعلام کرده اند که بنده در کنکور دکترا نفر اول شده ام و 1800 صفحه کتاب تالیف کرده ام. متقاضی استفاده از بورس صفر درصد بودم و در تمامی مراحل گزینش نیز اول شده ام. چهار سال با حقوق ناچیز درس داده ام. متاسفانه با بورس اینجانب موافقت نشد و خانه نشین شده ام. آیا این چیزی غیر از ظلم و تبعیض است؟

ابهام در سختی و زیان آور بودن پرستاری: آقای علیرضا غفاری در تماس خود گفته اند پس از چند سال پیگیری برای بازنشستگی همسر پرستارم، اخیرا تامین اجتماعی شعبه تجریش اعلام کرده که پرستاری در بخش دولتی به عنوان شغل سخت و زیان آور محسوب نمی شود. آیا چنین دستورالعملی درست است یا خیر؟

مردم بی توقع جزیره مینو: یکی از مخاطبان محترم در پیام خود عنوان کرده اند که اهالی محروم و مظلوم جزیره مینو توقعات بالایی ندارند. آنها تقاضا می کنند که نسبت به پاکسازی ظاهری شهر از خاک و خاشاک و نی زدایی معابر اقدام شود.