آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۲۹
صفحه آخر
۲۴

صدای گرم سازها در شهریور موسیقی

بازار گرم موسیقی در آخرین ماه تابستان همچون سازهای هنرمندان کوک است. این در حالیست که با وجود تعطیلی سه ماه این فصل، استقبال خوبی از اجراهای مختلف در سرتاسر کشور شده است.

امروز در نخستین اجرای شهریورماه گروه موسیقی «نگاه» به سرپرستی علی کرمی کبیر و به خوانندگی سالار ایلخانی پور و روح الله باقری در سالن آمفی تئاتر روی صحنه خواهد رفت. این اجرا در تاریخ 6 و7 شهریور ماه برگزار خواهد شد. همچنین در تاریخ 7و8 شهریور ماه پری ملکی با همراهی گروه «خنیا»کنسرت «زمان که می گذرد» را در تالار وحدت اجرا خواهد کرد. شهرام شکوهی هنرمند موسیقی پاپ نیز قرار است 9 و10 شهریور ماه با اجرای قطعات جدید در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه برود.

مرتضی پاشایی خواننده آلبوم پر طرفدار«یکی هست» 12 شهریور ماه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا خواهد داشت. ارکستر «چکاوک» نیز با اجرای قطعات قدیمی 12 و 13 شهریور ماه با نوازندگی سنتور استاد میلاد کیایی در تالار وحدت کنسرت برگزار خواهد کرد. گروه موسیقی «ستاره قطبی» که ویژه بانوان است قرار است قطعاتی را با زبانهای کردی، لری، ترکی، هندی، انگلیسی، عربی و فرانسوی 13و 14 شهریور ماه در تالار وحدت روی صحنه ببرد.

بنیامین بهادری هم 13 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی کنسرت برگزار خواهد کرد. در همین تاریخ یعنی 13 شهریورماه کنسرت «نگاه آسمانی» به خوانندگی حسام الدین سراج در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد. 14 شهریورماه نیز گروه موسیقی «نوای سیمره» در تالار وحدت اجرا خواهد داشت و قطعاتی از موسیقی لکی و لری اجرا خواهد شد.