آرشیو پنجشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۲۹
صفحه آخر
۲۴

کمک ریحانی به بیماران سرطانی

بهرام ریحانی پانتومیست جوان که بار دیگر برای درمان سرطان تحت شیمی درمانی قرار خواهد گرفت، برای جمع آوری کمک مالی به نوجوان لاهیجانی که برای درمان سرطان در تهران بستری شده است در جشنواره تئاتر «شهروند» لاهیجان به اجرای پانتومیم می پردازد.

ریحانی درباره وضعیت جسمی اش پس از اجرای پانتومیم در سالن اصلی تئاتر شهر در 19 مردادماه که در حمایت از کودکان سرطانی تدارک دیده شده بود، به مهر گفت: بعد از آن اجرا به بیمارستان رفتم و تا به امروز تنها یک بار توانستم از خانه خارج شوم. اینکه توانستم با وضعیت جسمی خود در سالن اصلی تئاتر شهر اجرای پانتومیم داشته باشم معجزه بود. وی با اشاره به نامه کمیسیون پزشکی در خصوص از کار افتادگی اش یادآور شد: به قصد اعتراض به کمیسیون پزشکی مراجعه کردم تا جریان از کار افتادگی ام منتفی شود اما پزشکان کمیسیون با دیدن پرونده من اعتراضم را نپذیرفتند. در کمیسیون گفتم که سال دیگر وقتی مدام به اجرای پانتومیم خواهم پرداخت، این نامه را پس خواهند گرفت.

این هنرمند جوان عرصه تئاتر با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره شیمی درمانی خود از روز شنبه 8 شهریورماه، افزود: پزشک معالجم تصمیم گرفته تعداد دوره های شیمی درمانی ام را افزایش دهد زیرا بعد از پورت گذاری مستقیم در کبد، داروها به صورت مستقیم به کبد تزریق می شوند تا بیماری کنترل و درمان شود. ریحانی با اشاره به آشنایی خود با نوجوانی 13 ساله به نام سینا که اهل لاهیجان است، توضیح داد: این نوجوان را به همراه پدر و مادرش در بیمارستان و زمانی که برای شیمی درمانی بستری بودم، دیدم. پدر سینا به من گفت که سینا به سرطان خون مبتلاشده و به لحاظ مالی قادر به تامین هزینه بالای تهیه داروهای درمانی نیستند. پدر این نوجوان لاهیجانی که در تهران نیز از حمایتی برخوردار نیستند از من خواست تا به فرزندش کمک کنم.