آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۸
ورزشی - اخبار کشور
۹

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: جریان اصولگرایی برای مخالفت با دولت نیامده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: رهبر فرمودند باید از دولت حمایت شود و ما نیز تابع رهبر هستیم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در همایش همگرایی اصولگرایان استان یزد با اعلام اینکه جریان اصولگرایی برای مخالفت با دولت نیامده و رهبر معظم انقلاب فرمودند باید از دولت حمایت شود و ما نیز تابع رهبر هستیم، افزود: لازم است بار دیگر به بازخوانی مسئولیت های اصولگرایان بپردازیم و برخی وظایف و رسالت ها را مرور کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه کشور با بیان اینکه نتوانسته ایم همراه با رهبری حرکت کنیم تصریح کرد: این ضعف بزرگ ماست و باید به آن اقرار کنیم.

وی تصریح کرد: اصولگرایی اندیشه ای است که بر محور ارزش ها و اندیشه های الهی و دینی حرکت می کند و هر کس این اعتقاد را با محور قرار دادن ولایت فقیه دارد، از دیدگاه ما اصولگراست.

تقوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ا ینکه عده ای گمان می کنند تاریخ مصرف اصولگرایی تمام شده یا اصولگرایان اکنون آمده اند که با دولت مخالفت کنند، تصریح کرد: ما مقلد رهبر معظم انقلاب هستیم و ایشان نیز فرموده اند که از دولت حمایت کنیم پس ما چنین می کنیم و به توصیه های رهبری به عنوان یک اصل عمل می کنیم.

وی تاکید کرد: اصل اصولگرایی، حمایت از امام و رهبری است و ما همواره بر اساس این اصل حرکت کرده ایم و به نتایج خوبی نیز رسیده ایم.