آرشیو شنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۵۸
شهرستان ها
۷

بازدید هیئت اعزامی بیت رهبر معظم انقلاب از روستای سرآقا سید

هیئت اعزامی بیت رهبر معظم انقلاب از روستای محروم «سرآقا سید» از توابع شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرد و مسائل و مشکلات روستائیان را مورد بررسی قرار داد.

شهرکرد- خبرنگار کیهان:

این هیئت ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم روستای سرآقا سید در نشستی با حضور برخی از مسئولان استان مسائل و مشکلات این روستا را مورد بررسی قرار داد. در این نشست تشکیل تعاونی صنایع دشتی عشایری در روستا، دریافت کمک های بلاعوض از طریق دفتر مناطق محروم بیت رهبر معظم انقلاب، آموزش رشته های صنایع دستی مشارکت هنرمندان صنایع دستی روستا در نمایشگاه های سراسری و منطقه ای و ایجاد بازارچه های موقت فروش صنایع دستی در ایام بهار و تابستان مورد تصویب قرار گرفت.

خانم ثقفی سرپرست هیئت اعزامی بیت رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه معظم له دستور پیگیری و حل مشکلات مردم روستای سرآقا سید را صادر فرموده اند، گفت: همه مسئولان باید برای رفع محرومیت ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم تلاش کنند.

روستای سرآقا سید از منظر معماری یکی از بی نظیرترین روستاهای فلات مرکزی ایران به ویژه در منطقه زاگرس مرکزی است و با توجه به بافت تاریخی آن به ماسوله دوم معروف است.