آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۹
ویژه
۱۲

علی پریشان، رییس شورای اسلامی شهر جم:هدف ما توزیع عادلانه امکانات شهری است

رییس شورای اسلامی شهر جم گفت: هدف ما توزیع عادلانه امکانات شهری است.

رییس شورای اسلامی شهر جم اقدامات انجام شده توسط دولت تدبیر و امید در شهرستان جم را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که با درایت مسوولان محترم شاهد توسعه همه جانبه شهرستان جم باشیم.

علی پریشان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ضمن تشکر از تعامل، همکاری و همدلی بین اعضای محترم شورای اسلامی، شهردار محترم و سایر مسوولان ارشد شهرستان اقدامات انجام شده در یک سال گذشته مدیریت شهری را قابل تحسین دانست.

وی افتتاح وکلنگ زنی 9پروژه عمران شهری در هفته دولت با اعتبار بیش از 63میلیارد ریال را از اقدامات اخیر مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: شورای اسلامی دوره چهارم نسبت به توسعه پایدار شهری اهتمام جدی دارد و مجموع مصوبات در یک سال گذشته نمایانگر دغدغه اعضای محترم شورای اسلامی شهر جم است.

پریشان با مرور برخی مصوبات شورا، زیبا سازی گسترده، فرهنگ سازی عمومی، ارتباط مستمر با شهروندان و جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی را از اقدامات خوب شورا و شهرداری در ماه های اخیر دانست.

رییس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه شهر جم شهری نوپا و قابل پیشرفت است، گفت: از تمام مسوولان و مردم فهیم شهر جم تقاضا داریم جهت پیشرفت و توسعه شهری خادمان خود را در شهرداری شورای اسلامی شهرجم یاری کنند.

وی از همکاری علمداری، شهردار محترم و پرسنل تحت امر ایشان برای اجرای دقیق مصوبات شورا و انجام پروژه های عمران شهری شهرداری تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد در سال جدید که به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از طرف مقام عظمای ولایت نامگذاری شده به منویات رهبری لبیک گفته شود.

وی در پایان افزود: «امیدواریم شهروندان جمی از خادمان خود در شورا و شهرداری رضایت داشته باشند.»