آرشیو چهارشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۹
ویژه
۱۲

افتتاح و کلنگ زنی 9 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 63 میلیارد ریال در هفته دولت

شهردارجم از افتتاح فاز سوم بلوار انقلاب، فاز اول بلوار چمران، خیابان شیخ علی انصاری، خیابان بوستان، بهره برداری از پیاده روسازی، خیابان ها و معابر شهر جم، زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر، نورپردازی بلوار ولیعصر (عج) و همچنین از کلنگ زنی دیوار حفاظتی مسیل های درون شهری و اجرای ادامه دیوار حفاظتی بلوار ولیعصر در هفته دولت خبرداد.

علمداری افزود: فاز سوم بلوار انقلاب به طول هزار متر و عرض 45متری که جمعا 45 هزار مترمربع است با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال که 1/8 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 22 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری است در هفته دولت به بهره برداری رسید. از این مبلغ اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال نیز در راستای اجرای خاکبرداری و تملک اراضی هزینه شده است.

شهردار جم اضافه کرد: فاز اول بلوار چمران به طول 390متر و عرض 35متری که جمعا 13650مترمربع است با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به بهره برداری رسید.

علمداری همچنین از افتتاح خیابان 14متری بوستان به طول 235متر با اعتباری بالغ بر 5/1 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری خبرداد. خیابان شیخ علی انصاری نیز به طول300متر وعرض 12متری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 750 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری نیر در هفته دولت افتتاح شد.

شهردار جم گفت: در راستای زیباسازی معابر شهر جم عملیات اجرای پیاده ‍روسازی بلوار تپه چگاسه، بلوار گاز، بهارستان، آسیاب وبلوار بسیج نیز انجام شده است وهمچنین پیاده روسازی بلوار ولیعصر با اعتباری بالغ بر 7500میلیون ریال که 2000میلیون ریال از اعتبارات استانی و5500میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری است در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

سیداحمد علمداری در ادامه از کلنگ زنی دیوار حفاظتی مسیل های درون شهری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و همچنین ادامه بلوار ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت خبرداد. وی افزود: آسفالت کوچه و معابر شهر جم با اعتباری 5میلیارد ریال و نورپردازی بلوار ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.