آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۷
شوک امروز
۱۳

پلیس مشهد پرده از راز باند زیرزمینی برداشت

کمین 2 زن و 7 مرد برای شکار دختران فراری

گروه شوک: شبکه اغفال دختران فراری و زنان جوان در مشهد متلاشی شد. گردانندگان این باند زیرزمینی و سازمان یافته که دو زن و هفت مرد بودند پس از اقدامات تخصصی پلیس ردیابی و به دام افتادند.

رئیس پلیس استان خراسان رضوی به شوک گفت: در پی ثبت گزارش هایی مبنی بر اغفال دختران فراری و زنان جوان در مشهد توسط چند زن و مرد جوان با توجه به اهمیت موضوع پیگیری پرونده در دستور کار قرار گرفت. سرتیپ «بهمن امیری مقدم» افزود: تیم های آگاهی سرکلانتری شرق مشهد و ماموران گشت عملیاتی کلانتری شهید باهنر با اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات وسیع پاتوق اعضای این شبکه را شناسایی و با دستور قضایی محل را پاکسازی کردند. در این عملیات دو زن به نام های «مدینه» 36 ساله و «مریم» 39 ساله که از مجرمان سابقه دار هستند به همراه هفت مرد که از گردانندگان شبکه بودند، دستگیر شدند و مقادیری شیشه همراه یک موتورسیکلت پلاک مخدوش کشف شد.

متهمان اعتراف کردند دختران فراری را به محل کشانده و طعمه های خود را به موادمخدر آلوده می کردند. وی همچنین از دستگیری باند زنان سارق خبر داد و گفت: «مریم» 33 ساله، «زینب» 17 ساله و «هایده» 36 ساله از اعضای این باند بودند که در مشهد اقدام به کش روزنی می کردند.

از این افراد سه گوشی تلفن همراه، تعدادی عابربانک و مقادیری پول، دینار، دلار و یک آهنربای بزرگ کشف شد. بنابر این گزارش، تحقیقات برای بررسی بیشتر این پرونده در دستور کارآگاهان قرار دارد.