آرشیو پنجشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۵۷۴۷
شوک امروز
۱۳

توطئه 2 مرد برای قتل راننده مسافرکش

دو مسافر جنایتکار مردی را کشتند و جسدش را زیر درخت بلوط دفن کردند. رئیس پلیس کازرون استان فارس از جزئیات سرنوشت شوم مرد 50ساله ای که هشت ماه پیش گم شده بود، پرده برداشت.

سرهنگ «محسن سروقد» گفت: با اعلام گم شدن مردی 50 ساله که با یک پراید در این شهر مسافرکشی می کرد تحقیقات پلیس در این مورد آغاز شد.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک پراید در جاده کازرون - نورآباد پس از تصادف با کامیونی به پارکینگ انتقال یافته است و راننده و سرنشین آن از صحنه تصادف متواری شده اند.

رئیس پلیس کازرون ادامه داد: با بررسی خودرو توسط تیمی از ماموران دایره جنایی آثار خون در صندوق عقب خودرو مشاهده شد و تحقیقات برای رازگشایی ادامه یافت و با اقدامات فنی و پلیسی پس از هشت ماه مردی 23 ساله که در این ماجرا دخالت داشت شناسایی شد. وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این مرد مشخص شد وی و دوستش در نقش مسافر سوار پراید قربانی شده و با ضربات چاقو این مرد را کشته اند.

سرهنگ سروقد گفت: این دو قاتل جسد قربانی را داخل صندوق عقب گذاشته و پس از انتقال به کوه های اطراف نورآباد در محلی زیر یک درخت بلوط دفن می کنند و هنگامی که با خودروی قربانی قصد رفتن به شیراز را داشتند با یک کامیون تصادف کرده و با رها کردن آن متواری می شوند