آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۴
سیاسی
۳

باخوانندگان

3351-0916

رای ملت ایران به آقای روحانی یک امانت است. رای مردم ایران، رای تندروها نیست. چه ربطی به اینها دارد که روحانی در آمریکا با چکار می کند؟

0685-0916

با یک سری مزایا ازجمله وام، بن کالا، حق ایاب و ذهاب، اضافه کاری، امتیازات اقامتی و بیمه یی واقساطی می توان کارکنان آموزش و پرورش را تقویت کرد تا کیفیت کار و زندگی آنها بالارود و نسل آینده هم خوب باربیاید.

حسین

با نتایجی که تیم ملی فوتبال امید گرفت نباید انتظار صعود به المپیک را داشت. انگار صبر ما برای حضور تیم مان در این مسابقات باید 50 ساله شود.

یک مخاطب

اگر دولت به شکلی اساسی و اصولی روی صنایع گردشگری، کشاورزی، دامداری، ساخت و ساز و صنایع دستی کار کند و بسترسازی و انگیزه لازم را ایجاد کند، خیلی از مشکلات نظیر بیکاری، فقر، رکود و تورم حل می شود. فقط باید جدی و به روز جلورفت.

2143-0913

وای به حال کسانی که در پوشش موسسات خیریه و کمک به نیازمندان از مردم به نفع خودشان و یا با گرفتن پورسانت عالی و درصد زیاد بدون ارایه قبض پول می گیرند و سوءاستفاده های کلان می کنند. تمام موسسات خیریه پس از اخذ وجه، قبض صادر می کنند بنابراین کسانی که در ادارات وسازمان ها پول جمع می کنند هم باید رسید بدهند.

علی

حذف تیم ملی فوتبال امید ایران از بازی های آسیایی نشان دهنده برنامه ریزی های نادرست مسوولان است