آرشیو یکشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۶۴
سیاسی
۳

خبر

پایان محکومیت شهرام جزایری در مهرماه

ایرنا|وکیل مدافع شهرام جزایری از پایان محکومیت حبس موکلش در روز 17 مهر ماه خبر داد. «سیدمحمود علیزاده طباطبایی»، در پاسخ به این سوال که رییس سازمان زندان ها اعلام کرده طبق استعلام از دادگستری، جزایری اتهام دیگری دارد و باید همچنان در زندان بماند، گفت: موکلم هیچ اتهام جدیدی ندارد، زیرا در این صورت باید تفهیم اتهام و قرار صادر می شد، اما تاکنون اتهام جدیدی تفهیم و قراری نیز صادر نشده است. وی با بیان اینکه موکلش به طور کامل رد مال کرد، افزود: به جرات می توانم بگویم شهرام جزایری تنها محکوم مالی به شمار می رود که به طور کامل رد مال کرده است. علی اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور 18 شهریور ماه در حاشیه تودیع و معارفه معاونین حقوقی سابق و جدید قوه قضاییه در جمع خبرنگاران درمورد زمان آزادی جزایری گفت: دوران زندانی شهرام جزایری باید ظرف همین مدت ها تمام می شده، اما با توجه به پیگیری از دادگستری تهران، فعلاآنها نظرشان این است که باید در زندان باشد.

بی اطلاعی از زمان یازدهمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی

مهر| وحید ابوالمعالی درباره پرونده مهدی هاشمی گفت: هنوز زمان یازدهمین جلسه دادگاه به ما اعلام نشده است. وی افزود: قاضی شعبه زمان رسیدگی به پرونده را مشخص می کند و پس از تعیین وقت دادگاه از ما برای حضور در جلسه محاکمه دعوت خواهد شد. تاکنون 10 جلسه از محاکمه مهدی هاشمی در دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی مقیسه برگزار شده است. وی درباره حکم دادگاه تجدید نظر در خصوص فاطمه هاشمی نیز گفت: در این زمینه صحبتی نمی کنم و در خصوص رای دادگاه ظرف روزهای آینده اطلاع رسانی صورت می گیرد.

ساخت کلیپ تصویری از حامیان احمدی نژاد

گروهی از حامیان محمود احمدی نژاد کلیپی تصویری به یاد روزهای ریاست جمهوری وی در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. به گزارش پیام نو در این کلیپ تصاویری از دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد همراه با ترانه یکی از خواننده های لس آنجلسی پخش می شود. محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری اش در یکی از سخنرانی های خود قطعه شعری از این خواننده را نیز قرائت کرده بود.