آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

شبکه آموزش اعتیاد و خانواده را بررسی می کند

برنامه «خانواده ها بدانند» که چهارشنبه ها ساعت 21 از شبکه آموزش به نمایش درمی آید، امشب به بررسی آماری و توصیفی خانواده های معتادان اختصاص دارد.

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، برنامه خانواده ها بدانند این هفته ضمن طرح این سوال که اعضای کدام خانواده ها بیشتر در معرض اعتیاد قرار دارند؟ وضع خانواده های معتادان در کشور را بررسی می کند.

براساس این گزارش، بررسی آماری و توصیفی خانواده های معتادان، تحلیل ناکامی ها و بحران های خانوادگی در رویکرد به مواد مخدر و شناخت نارسایی های جهان بینی خانواده های معتادان از موضوعات کلی این برنامه است.

همچنین میان برنامه هایی درباره موضوعاتی چون بازخوانی پرونده معتادان، شناخت عوارض مواد مخدر و نمایش مجازات اجتماعی اعتیاد به نمایش درمی آید.

در برنامه خانواده ها بدانند، کارشناسانی همچون دکتر روشن پژوه، دکتر براتی سده، دکتر رضازاده، دکتر قدیرزاده، دکتر فرهودیان، دکتر صفاتیان، دکتر صرامی و شمار دیگری از روانپزشکان و درمانگران نام آشنای حوزه اعتیاد همکاری دارند.

برنامه خانواده ها بدانند در 42 قسمت 50 دقیقه ای به تهیه کنندگی سیدجلال چاوشیان و کارگردانی جمشید بیات ترک در گروه آموزش های حرفه ای شبکه آموزش تهیه می شود و اجرای آن را امیرحسین مدرس برعهده دارد.