آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

عروس آتش به رادیو نمایش می آید

فیلم سینمایی عروس آتش امروز در برنامه هزار و یک سینما که از رادیو نمایش پخش می شود، معرفی و بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این فیلم به کارگردانی خسرو سینایی درباره احلام (غزل صارمی)، دختری خوزستانی است که از کودکی زادگاهش را ترک کرده، به اهواز آمده و اکنون سال آخر پزشکی را در دانشگاه سپری می کند. او به حکم قوانین عشیره اش باید به همسری پسرعمویش فرحان (حمید فرخ نژاد) درآید. این برنامه به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا و گویندگی ملیحه شبانیان ساعت 17 پخش می شود.

قدردانی از معاون صدای رسانه ملی در همایش مولانا

در دومین همایش مولانا از محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی و همکارانش به دلیل توجه رادیو به این موضوع قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی رادیو، در این همایش که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اهدای لوح سپاس از تلاش های رسانه ای معاون صدا، مدیران و برنامه سازان قدردانی شد.در بخشی از این پیام آمده است: بزرگداشت مولانا فرصتی مغتنم است تا از آن جناب به پاس تلاش پیگیر در این راستا قدردانی گردد. امید است این جشنواره همه ساله با پوششی جهانی بتواند کوشش مولوی پژوهان را ارج نهد.

«این راه روشن» در رادیو دانش

برنامه این راه روشن امروز به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) از رادیو دانش پخش می شود.این برنامه کاری از گروه دانش و زندگی رادیو دانش است که امروز با حضور حجت الاسلام توانایی مدرس حوزه و دانشگاه ساعت 14 و 45 دقیقه به ویژگی های امام محمد باقر(ع) می پردازد.

خانه مهر در رادیو معارف

برنامه خانه مهر امروز با هدف تحکیم بنیان خانواده از رادیو معارف پخش می شود.

این برنامه ساعت 9 با حضور حجت الاسلام سامان هادی پور به معرفی الگوی اسلامی ایرانی برای خانواده می پردازد. گل های بهشت با کارشناسی حجت الاسلام محمد مسلم وافی، طب سنتی با کارشناسی سیدمهدی غضنفری و گزارش مردمی از بخش های دیگر این برنامه است.

برکت خانواده روی موج سلامت

برنامه زندگی جاریست رادیو سلامت امروز به موضوع برکت خانواده می پردازد.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه است که ساعت 10 و 20 دقیقه با حضور اعرابی روان شناس به موضوع برکت در خانواده می پردازد.