آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۶
جامعه
۱۷

19 بهمن؛ ثبت نام کنکور 94

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام کنکور سراسری سال 94 از یکشنبه نوزدهم بهمن آغاز می شود و تا روز سه شنبه بیست و هشتم بهمن ادامه خواهد داشت.

حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که ثبت نام داوطلبان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org صورت می گیرد، افزود: این آزمون در روزهای پنجشنبه بیست و یکم، جمعه بیست و دوم و شنبه بیست و سوم خرداد 94 در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون ارشد فراگیر؛ امروز

همچنین مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خبر داد و عنوان کرد: نتایج این آزمون امروز نهم مهر، روی سایت سنجش قرار می گیرد.توکلی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: همه پذیرفته شدگان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه ای که همزمان همراه با اسامی آنها در سایت سنجش منتشر می شود، نسبت به ثبت نام در واحدهای قبولی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد مهر 93 دانشگاه پیام نور (نوبت چهاردهم) صبح جمعه چهاردهم شهریور در 92 شهرستان مختلف کشور با رقابت 78 هزار و 931 نفر برگزار شده و پیش از این ظرفیت پذیرش 7750 نفر اعلام شده بود.