آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۶
ورزش
۱۸

کاظمی سومین ملی پوش ایرانی در لیگ CBA

ملی پوش بسکتبال ایران که در بازی های آسیایی از ترکیب مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی کنار گذاشته شد، بلافاصله به آمریکا رفت اما تماس مدیر برنامه های ارسلان، او را از برنامه جدیدش آگاه کرد. مضمون پیام این بود؛ به چین برو.

ارسلان کاظمی درباره حضورش در لیگ چین به جام جم گفت: چند روز است در چین هستم و با تیم جدیدم تمرین می کنم. فضای اینجا بعد از بازی های دانشگاه های آمریکا و لیگ برتر ایران برای من کاملامتفاوت است اما می توانم خیلی زود خودم را با این شرایط هماهنگ کنم. ارسلان کاظمی بعد از حامد حدادی و مهدی کامرانی سومین ملی پوش بسکتبال ایران است که به لیگ چین می پیوندد. کاظمی که فصل گذشته به صورت قرضی با تیم پتروشیمی بندرامام به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسید، با قراردادی یکساله به تیم «چونگ کینگ فلای دراگونز» در لیگ چین پیوست. او درباره این تیم گفت: تیم جدید من از لیگ NBL چین به لیگ CBA که لیگ اصلی این کشور است، راه یافته است. مسئولان تیم چینی امید زیادی به نتایج خوب در بازی های آینده دارند و به اعتقاد من تیم هماهنگ و جوانی داریم که می تواند در لیگ نتایج خوبی بگیرد.

فصل گذشته ارسلان کاظمی یکی از برترین بازیکنان لیگ برتر ایران بود، با این حال در پایان فصل به آمار خوب او اعتنایی نشد. کاظمی که یک فصل را در جنوب ایران سپری کرده بود، برای نوجوانان و جوانان علاقه مند بسکتبال در جنوب ایران کمپ می گذاشت و پیراهن های تمرینی به آنها اهدا می کرد.