آرشیو چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۸۶
ورزش
۱۸

کریمی در تمرین استقلال

علی کریمی، کاپیتان سابق پرسپولیس و مربی کنونی تیم ملی فوتبال ایران همراه مارکار آقاجانیان، اوسیانو و میکو در تمرین استقلال حضور یافت و مورد استقبال امیر قلعه نویی و اعضای کادر فنی این تیم قرار گرفت.

قلعه نویی پس از تبریک به کریمی بابت انتخابش به عنوان دستیار کارلوس کی روش به وی گفت: حالابگذار یک مدت بگذرد کم کم متوجه می شوی که ما در فوتبال ایران چه می کشیم. او همچنین در ادامه گفت وگویش با مربی تیم ملی به او اطمینان خاطر داد که استقلال در روزهای آینده شرایط فنی بهتری پیدا خواهد کرد تا بازیکنانش با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی باشند. قلعه نویی خطاب به کریمی گفت: حضورت به عنوان دستیار کی روش را تبریک می گویم و برایت آرزوی موفقیت می کنم. همچنین سرمربی تیم استقلال وقتی با پرسش کریمی مبنی بر شرایط استقلال مواجه شد، خطاب به او گفت: ما خوب بودیم و همه چیز تحت کنترل ما بود و در بازی گذشته باید برنده می شدیم، اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد. اگر یک برد بیاوریم شرایطمان برمی گردد.

پس از دقایقی امیر قلعه نویی به همراه آقاجانیان، میکو و اوسیانو به گوشه ای از کمپ رفتند تا به صورت خصوصی با یکدیگر صحبت کنند. آنها از خبرنگاران خواستند تا نزدیک نشوند. علی کریمی درخواست خبرنگاران برای انجام مصاحبه را رد کرد و خطاب به آنها گفت: از اهالی رسانه عذرخواهی می کنم ولی من مصاحبه انجام نمی دهم. خبرنگاری گفت به شما گفته اند که مصاحبه نکنید که کریمی پاسخ داد: این گونه نیست، خودم نمی خواهم مصاحبه کنم.