آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۵۳
ورزش
۱۱

گوناگون

جوانمردی بهترین ورزشکارآسیا شد

ساره جوانمردی از سوی کمیته پارالمپیک آسیا به عنوان بهترین ورزشکار زن سال 2014 انتخاب شد.این انتخاب به دلیل عملکرد ساره جوانمردی در دومین دوره بازی پاراآسیایی اینچئون و کسب دو نشان طلا، انجام شده است. مراسم اهدای جوایز جوانمردی 11 آذر، درامارات، برگزار می شود.

نایب قهرمانی واترپلودرتایلند

دررقابتهای چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا تیم ملی واترپلو کشورمان با شکست میزبان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم ایران درآخرین دیدارخود در این رقابتها با شکست 18 بر 7 تایلند به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

کریمیان به دربی 79 نمی رسد

مهدی کریمیان که به دلیل مشکل کارت پایان خدمتش درچند بازی قبلی استقلال نتوانست به میدان برود، به دربی79 هم نمی رسد. ظاهرا کارت بازی این بازیکن برای دربی هم صادر نشده است.

فغانی نامزد داورسال جهان شد

علیرضا فغانی نامزد برترین داور سال 2014 جهان شد. مراسم انتخاب برترینها در روزهشتم دی در دبی برگزار خواهد شد.

دادکان: دربی برای سرگرمی مردم است

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: دربی برای گول زدن من و شما است،پس مردم را گول نزنید. محمد دادکان افزود: این بازی ها برای سرگرم کردن مردم است و آن دو تیم کارخودشان را می کنند.

خوردبین: تساوی با گل قشنگ تراست

سرپرست پرسپولیس گفت: دوست داریم دربی را ببریم و اصلاو به هیچ وجه علاقه ای به شکست دراین دیدارنداریم.خورد بین در مورد اینکه مردم از تساوی در دربی خسته شده اند گفت: شاید بازهم بازی مساوی شود اما این بار با گل های زده و خورده که دراین صورت مطمئنا دربی قشنگ ترخواهد شد.

صادقیان غایب بزرگ دربی

پیام صادقیان بازی امروز تیمهای استقلال و پرسپولیس را از دست داد. مرتضوی، پزشک تیم پرسپولیس درباره مصدومیت صادقیان اظهار کرد: متاسفانه صادقیان در تمرین دیروز دچار کشیدگی کشاله پای راست شده است و قطعا به همین دلیل به دربی 79 نخواهد رسید.