آرشیو یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۵۳
ورزش
۱۱

خبر

تراکتورقهرمان نیم فصل شد

دردربی برای پیروزی نمی جنگند

شرایط اجتماعی جامعه ما طوری شده که دیگرکسی برای پیروزی نمی جنگد؛ این روزها اکثرا برای سقوط نکردن می جنگند و این موضوع را درفوتبال نیز شاهد هستیم.کارشناس و نویسنده فوتبال کشورمان معتقد است این دربی هم مانند چند دربی اخیری که شاهد بودیم به احتمال زیاد با تساوی دو تیم به پایان خواهد رسید.صدر گفت: به نظرم بازهم شاهد یک تساوی دیگر درتاریخچه این بازی ها باشیم، چراکه با توجه به اوضاع و احوال این دو تیم احتمال تساوی دو تیم بیشتر است.

تراکتورقهرمان نیم فصل شد

تیم فوتبال فولاد در هفته پایانی نیم فصل شکست خورد تا تراکتورسازی صدرنشین باقی بماند. درادامه هفته پانزدهم لیگ برتر دیروز فولاد میزبان صبا بود و با یک گل شکست خورد تا تراکتورسازی عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند. مارکو دردقیقه 6 تک گل بازی را به ثمر رساند.در دیگر مسابقه ذوب آهن در خانه با 2 گل تبریزی 14 و حسن زاده 83 بر پدیده غلبه کرد و هر سه امتیاز را به دست آورد.

اکبرپور: تساوی برای هردوتیم باخت است

مهاجم اسبق استقلال با بیان اینکه تساوی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی باخت محسوب می شود، گفت: پیروزی دراین دیدار می تواند شارژ روحی برای تیم برنده درادامه فصل باشد. اکبرپورافزود: هر دو تیم با توجه به نتایج ضعیفی که دردیدارهای اخیر خود گرفته اند

تلاش می کنند تا با پیروزی در این بازی آن نتایج را به فراموشی سپرده و شرایط خود را بهبود ببخشند.وی تاکید کرد: استقلال اگر می خواهد در کورس قهرمانی بماند، حتما باید پرسپولیس را شکست داده تا بتواند با روحیه ای بهتربه نیم فصل دوم فکر کند.وی گفت: سرمربی پرسپولیس تجربه خوبی دردربی دارد، اما او هم می داند که مساوی دردی را از او دوا نمی کند و او هم اگر می خواهد در پرسپولیس بماند، باید این بازی را با پیروزی به پایان برساند.