آرشیو دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳، شماره ۸۲۵۴
ورزش
۱۱

گوناگون

گلزنی قوچان نژاد برای الکویت

دررقابت های لیگ برتر فوتبال کویت تیم الکویت که رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی را دراختیار داردبه مصاف السالمیه رفت و موفق شد دراین دیدار با نتیجه پرگل 5 بر صفر به پیروزی برسد.در این دیدار قوچان نژاد دو بار برای تیمش گلزنی کرد.

گسترش درخانه پیروز شد

تیم گسترش فولاد با برتری برابر راه آهن درهفته پانزدهم لیگ برتر صعود یک پله ای درجدول این رقابتها داشت.

در این مسابقه که درتبریزبرگزارشد، درویشی وانصاری گلهای تیم گسترش فولاد را به ثمر رساندند.

سردارنقدی: ورزش یک ضرورت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درمراسم افتتاح همزمان یک هزارسالن ورزشی گفت: به یاد کودکان شهید غزه 578 سالن ورزشی را به نام کودکان شهید غزه نامگذاری می کنیم تا همچنان اسناد جنایات رژیم صهیونیستی درتاریخ بماند. سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی افزود: ورزش و تندرستی در تمامی زمینه ها همچون جنگ سخت، جنگ نرم و جبهه اقتصاد و تولید نیازی ضروری می باشد.

نایب قهرمانی والیبال ساحلی

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست مقابل اندونزی در دیدار فینال، به عنوان نایب قهرمانی بازی های آسیایی ساحلی تایلند دست یافت.

تیم ملی کبدی مدال طلاکسب کرد

تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان توانست با غلبه بر تیم پاکستان در دیدار نهایی بازیهای آسیایی ساحلی به مدال طلادست یابد.تیم کشورمان برای رسیدن به دیار فینال از سد تیمهای بنگلادش، هند، تایلند و سریلانکا گذشته بود.

بازیکن والیبال نشسته درگذشت

حمید سلطانی، ازملی پوشان تیم والیبال نشسته جوانان، به دیدارباقی شتافت.وی به دلیل عارضه سرطان مغز استخوان مدتی در بیمارستان بستری بود و دیروز دارفانی را وداع گفت.

دعوت از بهزادی و دایی به مالزی

شصتمین سالگرد تاسیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و مراسم ارائه جوایز بهترین های سالانه آسیا در حالی در مالزی برگزار خواهد شد که همایون بهزادی و علی دایی به عنوان بازیکنان افسانه ای ایران برای شرکت دراین مراسم دعوت شدند.