آرشیو سه‌شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۷۱
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• قابل توجه نمایندگان مجلس:انتظار مردم از نمایندگان خود در مجلس این است که اگر موارد مورد انتقادی را شاهد بودند، آن را بیان کنند. اما با لحنی که شایسته است و مردم بافرهنگ ایران آن را می پسندند. هیچ ایرانی مایل نیست که یک نماینده با زبان و لحنی بد در مورد رییس جمهور کشورمان صحبت کند. خوب است نمایندگان بدانند که مردم به این نکات توجه دارند.

صمد از تهران

• با توجه به اینکه گفتید از روز شنبه فونت روزنامه عوض می شود، من امروز «شرق» را با ذوق وشوق خریدم اما متاسفانه فونت آن قدیمی به نظر می رسد و آدم را به یاد ناصرالدین شاه و مشروطه می اندازد ولی یک حسن داشت که اندازه حروف بزرگ تر شده و ما راحت تر می توانیم مطالب را بخوانیم و از این بابت از شما تشکر می کنم.

• انتظار داشتم بار اولی که این مطلب را فرستادم در روزنامه چاپ می کردید، چرا سایت را مانند قبل زودبه زود آپدیت نمی کنید و خیلی دیر روزنامه را در آن قرار می دهید؟ اگر بعد مالی آن مطرح است یعنی از تبلیغات نمی توانید درآمد کافی کسب کنید چرا مانند خیلی از روزنامه ها به اپلیکیشن هایی مانند جار اجازه نمی دهید با دریافت وجه آن را روی اپلیکیشن قرار دهند تا هم مشکل مالی شما حل شود هم اینکه ما به روزنامه با هزینه کم (بدون هزینه چاپ و کاغذ) دسترسی داشته باشیم؟