آرشیو پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۵۲
اخبار کشور
۱۰

معاون حج سازمان حج و زیارت: 8 هزار زوج جوان به عمره اعزام می شوند

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزیارت از تعلق 200 دلار ارز مبادله ای به هر عمره گزار ایرانی خبر داد و درباره سهمیه زوج های جوان گفت: در عملیات عمره جاری 8 هزار نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی حج گفت: همچون سنوات گذشته به هر یک از زائران عمره گزار در سال جاری 200 دلار ارز مبادله ای تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: زائران عزیزی که امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند و زمان اعزام آنها قطعی شده است برای دریافت ارز خود می توانند با هماهنگی مدیر کاروان به بانک مراجعه و این مبلغ را دریافت کنند.

خدرنژاد همچنین در خصوص سهمیه زوج های جوان عمره گزار اظهار داشت: در عملیات عمره جاری نیز همچون سال گذشته 4 هزار سهمیه به زوج های جوان تعلق گرفت که براساس برنامه ریزی انجام شده 8 هزار نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی درباره شرایط اعزام زوج های جوان به عمره مفرده، گفت: آن دسته از زوج های جوانی که تاریخ عقد آنها از 1 مهر ماه 1392 تا 1شهریور ماه 1393 است می توانند برای اعزام به عمره مفرده در سامانه اعلام شده نام نویسی کنند. معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزیارت تصریح کرد: آن دسته از زوج های جوان که یک نفر از آنها دارای فیش عمره باشد در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: سهمیه هر استان به صورت جداگانه اعلام شده است و زوج های جوان می توانند برای نام نویسی در سامانه به نشانی

http://ziarat.haj.ir/ مراجعه و جهت اعزام به سرزمین وحی و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند.